6 טיפים שיעזרו לך להביא יותר תנועה לאתר שלך

תן לי לשאול אותך שאלה פשוטה: יש לך מספיק תנועה לאתר שלך? היא עולה לאורך הזמן או נשארת כמו שהיא ואף יורדת? רוצה לדעת איך להביא יותר תנועה לאתר שלך?

הגעת למקום הנכון.

טיפ ראשון – המיילים של הגולשים

כולם חושבים שככל שהם ביאו יותר תנועה לאתר, יהיו להם יותר מכירות. זה ממש לא מחייב.

זה שיש לך תנועה, זה לא אומר שיהיו לך יותר מכירות.

אתה צריך להתמקד ב… איסוף מיילים.

בעולם השיווק יש משפט שאומר: הכסף נמצא ברשימה.

כמובן שמדובר פה על רשימת התפוצה. ככל שרשימת התפוצה שלך גדולה יותר, יהיו יותר גולשים שיהפכו להיות הלקוחות שלך.

אם מישהו נכנס לאתר שלך ונרשם לרשימה, הוא כבר עשה צעד לקראתך. הוא עוקב אחריך ואחרי העסק שלך. מתחילה בינכם מערכת יחסים, וככל שהיא מתקדמת תוכל לשלוח לו הצעות של מוצרים ושרותים שלך. וחלק מרשימת התפוצה שלך, תהפוך ללקוחות שלך.

יש כלים שיכולים לעשות לך את ההרשמ לאתר קלה יותר כמו Hello Bar.

טיפ שני – אופטימיזציה להמרות

רוב האנשים לא מתמקדים באופטימיזציה להמרות.

שאלה קטנה: יש לך ספליט טסט באתר? A/B Test?

אתה יכול לקבל המון מידע מבדיקה מה עובד יותר טוב באתר שלך, אבל מעט מאוד אנשים עושים את זה.

יש כלים שיכולים לעזור לך בתהליך, כמו: Crazyegg, HotJar ואחרים. מה שהכלים האלה עושים הם מראים לך איפה אנשים מקליקים באתר ואיפה הם לא. עד איפה אנשים גוללים למטה בדפים של האתר והם עושים את החיים קלים יותר בבדיקה של כמה אפשרויות של דף.

מה אפשר ללמוד מזה? למשל, איפה אנשים נתקעים ולא ממשיכים הלאה. אם אתה יודע איפה זה קורה, תוכל לשנות ולהגיע לתוצאות אחרות.

למה זה קשור ליותר תנועה לאתר? כי גם אם תהיה לך יותר תנועה, אבל הדף שלך לא עובד כמו שצריך, זה לא יעזור.

טיפ שלישי – זה תמיד עניין של איכות

אתה רואה שלמתחרים שלך יש 100 פוסטים בנושא מסויים, אז אתה מנסה לכתוב 200, כדי שיהיו לך יותר.

היום יש כל כך הרבה בלוגים, שעל כל נושא יש מליון פוסטים. במקום להתמקד בכמות, תתמקד באיכות. משהו חדש. משהו שאנשים לא ראו קודם. אם תעשה את זה יותר סביר שתקבל: שיתופים ברשתות החברתיות, תנועה שתגיע לאתר, קישורים שיובילו לאתר שלך וכל זה יביא לך עוד הרבה מאוד תנועה.

כשאתם משמשים במקורות שעוזרים לכם להוכיח את העניין שאתם כותבים עליו, שימו קישור לאתר שממנו לקחתם את המידע. אתם גם יכולים לשלוח מייל לבעל האתר ולכתוב לו:

הי אבי,
אני ממש אוהבת את התוכן שלך. רציתי לספר לך ששמתי קישור לאתר שלך במאמר החדש שלי [קישור למאמר].
אשמח אם תוכל לשתף את הפוסט.
תודה רבה.
קרן

טיפ רביעי – לרגל אחרי המתחרים

יש כלים כמו Semrush, ahrefs, Buzzsumo שבהם אפשר לראות מה המתחרים שלך עושים. Semrush למשל מביא לך את המושגים שהמתחרים שלך משתמשים בהם באתר שלהם. בכלים האלה אתה יכול לראות מה עובד עבור המתחרים שלך, ולעשות יותר מזה.

טיפ חמישי – שיווק אופליין

זה נכון שאנחנו מדברים על להביא תנועה לאתר, אבל בנייה של המותג שלך יכולה להיות גם לא ברשת.

לך להרצאות, מפגשים עסקיים, כנסים… כל הדברים האלה עוזרים לך לקדם את העסק שלך. אנשים רוצים להכיר אותך ולא רק את העסק האינטרנטי שלך. לבנות קשר אישי. זה פשוט ואתה אפילו יכול לדבר בכנס כזה שקשור לעסק שלך וככל שתעשה את זה יותר, תגיע ליותר אנשים.

טיפ שישי – יחסי ציבור

פעם שמעתי הרצאה של איש בשם מריאן גולדן. הוא הבין שהרבה יותר קשה למצוא כתבה טובה לעיתון מאשר להיות עם סיפור טוב. ולכן הוא יצר קשר עם כתבת בעיתון המקומי של העיר שהוא גר בה והצליח לעניין אותה בסיפור שלו.

כתבים מחפשים סיפורים מעניינים. יש לך משהו טוב, פנה איתו לעיתון או לרדיו ותגיע להרבה מאוד אנשים.

זהו, שיהיה לך המון בהצלחה.

למדת משהו חדש? נהנת? שתף את הפוסט. להתראות.

 

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of